Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Είσαι π.χ. μικρός επιχειρηματίας και η μεγάλη αλυσσίδα εστίασης με το brand name  «NEW DEMOCRACY» [ΣΗΜ: την ιδέα μού έδωσε ο Βερναρδάκης που μίλησε πέρυσι για «brand name ΣΥΡΙΖΑ»] σου επιτρέπει να ανοίξεις μαγαζί σε κάποια περιφέρεια, όχι απαραιτήτως εκλογική.
Μετά από χρόνια προσφοράς στο καταναλωτικό κοινό με τα μελομακάρονά σου, τους καφέδες σου και τα λοιπά καλούδια, αποφασίζεις να αποσυρθείς από την ενεργό δράση και να παραδώσεις το μαγαζί στον γιο σου. Βγαίνεις και το διατυμπανίζεις στην πελατεία σου, ώστε να γνωρίζει αυτή ότι στο εξής θα είναι ο γιος σου που θα προσφέρει το καλό το πράμα, ώστε να μη λακίσει προς άλλο ζαχαροπλαστείο. Και τότε βγαίνει ο CEO της αλυσσίδας και σου λέει «γιοκ», διότι δεν τον ρώτησες προηγουμένως, ώστε να συναινέσει. Πώς βγαίνεις και λες ότι την πελατεία σου θα την πάρει ο γιος σου, ενώ ο CEO μπορεί να έχει έτοιμο κάποιο άλλο παλληκάρι για την πελατεία σου, επειδή εσένα δεν σε γουστάρει ή γνωρίζει ότι δεν τραβάς άλλο και το μαγαζί σου θέλει ανανέωση με νέα πρόσωπα; Άσε που ο CEO απεχθάνεται την οικογενειοκρατία, καθότι αυτοδημιούργητος. Ο μπαμπάς του δεν διετέλεσε CEO της αλυσσίδας, ούτε η αδελφή του Γενική Διευθύντρια, ούτε ο ανεψιός του επιθεωρητής των franchisees μεγάλης περιφέρειας.








